2011 m. gruodžio 17 d., šeštadienis

“Kalėdų senelis slapukas” atkeliavo!!!!

Noriu pasigirti, kad pas mane jau atkeliavo Kalėdų senelis slapukas :) Šią nuostabią akciją suorganizavo Viktorija iš "Receptų medis". Be galo didelis jai ačiū ir tikiuosi kad kitais metais vėl bus tokia pati nuostabi akcija!!!!
Negaliu neparodyti tai ką gavau iš Kalėdų senelio slapuko :))) štai kokios nuostabios dovanos sulaukiau:

Tai nuostabios keksiukų formelės (mmmmm...jau jaučiu keksiukų skonį kurie bus nuolatos kepami šioje formelėje), šiltame piene mirkomas šokoladas ir dieviško skonio skrudintų migdolų arbata. Nepakartojama dovana!!!! Esu be galo maloniai nustebinta. Ir svarbiausia kad šios Senelio dovanos atkeliavo net iš Liuksemburgo!!!
Didžiausias ir nuoširdžiausias AČIŪ mano slaptajam Kalėdų seneliui Giedrei iš "Citrina ir bulvė" Giedre dar kartą didelis didelis ačiū už nuostabią staigmeną :)

Na o aš bėgu puošti namų ir kepti imbierinių sausainiukų. Mmmmm... jau greitai namai kvepės cinamonu, imbieru, žaliaskare eglute. Ech...kaip aš laukiu kalėdų :)VISUS SU ARTĖJANČIOM ŠVENTĖM.

Na o čia mano pirmoji namų kalėdinė dekoracija :)

3 komentarai:

  1. Indre, kaip smagu, kad tos dovaneles tave pasieke laiku :) Labai dziaugiuosi, kad patiko! Graziu graziu tau Kaledu ir skaniu imbieriniu sausainiuku ;) Taip pat tikiuosi, kad kada nors pradziuginsi kokiu keksiuku recepteliu ;) Iki!

    AtsakytiPanaikinti
  2. Pasinaudosiu proga, kad jau kalbos apie padėkas :) AČIŪ labai!!!! Vakar atstovėjusi kilometrinę eilę pašte, pagaliau pasiėmiau dovanėlę :)užplūdę jausmai buvo fantastiški! :) viskas taip miela, taip šildo, kaip karšto šokolado puodelis žvarbų vakarą :) dėkui, dėkui ir dar kartą dėkui :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Labai džiugu girdėti tokius šiltus žodžius :) Tikiuosi dovanėlė praskaidrino niūrias žiemos dienas :)

    AtsakytiPanaikinti